În timpul perioadei vacanței judecătorești legale, stabilită pentru perioada 1 iulie – 31 august, conform art. 170, alin. 1, din Hotărârea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 3.243/2022, pentru aprobarea Regulamentului de Ordine Interioară al instanțelor judecătorești, anumite servicii desfășurate de compartimentele care interacționează cu publicul vor funcționa după un program special.
Astfel, serviciul de registratură va fi disponibil de luni până joi, între orele 08:30 – 10:30, iar arhiva va funcționa în aceleași zile și același interval orar.
Biroul pentru aplicarea apostilei și înregistrarea traducătorilor și interpreților autorizați va desfășura activități de preluare și eliberare de acte în zilele de luni până miercuri, în intervalul orar 09:00 – 11:00.
În perioada vacanței judecătorești, activitatea instanțelor va continua:
- în materie penală, pentru cauzele cu arestați;
- în alte materii, pentru cauzele privind obligațiile de întreținere de orice fel, asigurarea dovezilor, cererile de ordonanță președințială, precum și în alte cauze considerate urgente, potrivit legii, sau apreciate ca atare de către instanță.
Din 1 septembrie, activitatea tribunalelor și judecătoriilor va reveni la programul de lucru normal. (D.R.)