Poșta Română marchează încă un moment istoric în evoluția sa din ultimii ani: lansarea noii identități vizuale, simbol al unei strategii de repoziționare a Companiei Naționale ,,Poșta Română” alături de marile administrații poștale naționale din alte țări care s-au reinventat pentru a rămâne relevante într-o lume digitalizată în schimbare. Evenimentul a avut loc de Ziua Mondială a Poștei și marchează începutul unei noi ere pentru companie – o eră a modernizării, a curajului și a deciziilor asumate.
Noua identitate vizuală este mai mult decât o schimbare de imagine, este o declarație de intenție. Ea anunță o viziune pe termen lung, care repoziționează Poșta Română drept o companie modernă, competitivă și relevantă pentru următoarele decenii. Noua strategie de repoziționare a Poștei Române este construită pe trei piloni majori:
– Ghișeu Universal – infrastructura esențială de relație între cetățeni, companii și instituțiile statului;
– Curierat și logistică – dezvoltarea unei rețele moderne de hub-uri logistice, competitive pe piața e-commerce și last-mile;
– Servicii financiar-bancare – soluții digitale rapide, sigure și accesibile pentru toți clienții.
„O țară stabilă are nevoie de o poștă stabilă. Ne aflăm într-un moment de tranziție de la tradiție la digitalizare. Credem în rolul nostru strategic și ne asumăm că trebuie să ne schimbăm pentru a rămâne relevanți și puternici încă cel puțin 163 de ani. Poșta Română face puntea între stat, cetățeni și companii, între generații, între trecut și viitor. Tocmai de aceea, am ales o schimbare profundă și revoluționară”, a subliniat Valentin Ștefan, directorul general al Poștei Române.
Procesul de rebranding a fost realizat în parteneriat cu INOVEO Concept, agenție românească de prestigiu, recunoscută pentru portofoliul său bogat de proiecte de anvergură. Rebrandingul s-a bazat pe un studiu amplu privind percepția publică și a scos la iveală nevoia de modernizare, de claritate și de servicii integrate. Rezultatul: o identitate vizuală puternică și adaptată realității digitale, sub umbrela unui brand principal puternic, cu o arhitectură clară, a cinci sub-branduri specializate: Imobiliare, Tipografie, Finance, Logistics, Ghișeu Universal și a unui brand endorsat: ZOR de la Poșta Română.
„Onoarea de a lucra pentru Poșta Română a adus, pentru fiecare membru al echipei INOVEO, mândrie și responsabilitate. Prin metodologia™ INOVEO de rebranding, am adus claritate, structură și o nouă identitate strategică și vizuală pentru un brand emblematic al României. Am fost alături de management și de echipele interne pentru a construi o viziune coerentă și un brand pregătit pentru următorii 100 de ani”, a declarat Dochița Zenoveiov, fondator și strateg de brand INOVEO.
Prin această lansare, Poșta Română face un pas hotărât către viitor, redefinindu-și imaginea și reafirmându-și angajamentul pentru inovație, performanță și încredere.
Despre Compania Națională ”Poșta Română”
Poșta Română este operatorul național din domeniul serviciilor poștale şi se află în proprietatea statului român, reprezentat de Ministerul Economiei, Digitalizării, Antreprenoriatului și Turismului (93,52% din pachetul de acțiuni) și Fondul Proprietatea (6,48%).
De 163 de ani, Compania Națională “Poșta Română” se reinventează permanent, într-o Române în care durata medie de viață a companiilor nu depășește 10 ani, conform cifrelor oficiale. Ne modernizăm, investim în digitalizare, în tehnologie și în parteneriate strategice, iar astăzi, mai mult ca niciodată, suntem puternic orientați către client. Ne-am făcut un scop în sine nu doar din a face performanță, ci și din a nu lăsa în urmă niciun român.
Informații mai multe despre serviciile și produsele Poștei Române pot fi găsite accesând site-ul www.posta-romana.ro. (D.R.)







