Cu ocazia Zilei Internaționale a Persoanelor Vârstnice, Compania Națională ”Poșta Română” își reafirmă angajamentul de a continua să-i susțină pe seniorii României, recunoscând rolul esențial pe care aceștia îl joacă în comunitate. De multe ori, poștașul este, poate, singurul om care deschide ușa constant unui vârstnic, îl poate ajuta cu mici cumpărături, o pâine ori medicamentele salvatoare. Pentru unii, poștașul nu este doar un mesager cu vești de departe, ci devine confidentul și prietenul căruia i se povestesc și bunele și relele, ajutându-i astfel pe seniori să se simtă conectați cu lumea și neuitați de cei din jur.
”Cu o istorie de 162 de ani, Poșta Română rămâne singura companie de curierat și servicii poștale care ajunge în toate colțurile țării, dovedind întotdeauna profesionalism și punând mai presus de orice grija față de clienții noștri, în special față de seniori. Fie că a fost vorba despre livrarea cardurilor de energie, distribuirea pensiilor înainte de Sărbătorile de Paște sau distribuirea deciziilor de recalculare, s-a reușit totul printr-o mobilizare exemplară a salariaților din Poșta Română. Poștașul a rămas, în special în micile comunități, singura conexiune cu exteriorul și accesul la informație. Suntem dedicați permanent să oferim seniorilor tot sprijinul de care au nevoie, atât prin servicii poștale accesibile, cât și prin simpla interacțiune, atât de vitală în unele cazuri”, a declarat Valentin Ștefan, directorul general al Companiei Naționale ”Poșta Română”. (D.R.)