Registrul Auto Român (R.A.R.) a pus la punct o soluție rapidă de rezolvare a litigiilor dintre operatorii economici din piața auto și petenții nemulțumiți de prestarea serviciilor. Astfel, deoarece interesul principal al unui petent este acela de a rezolva o situație care a stat la baza reclamației, se propune o modalitate alternativă de soluționare a litigiilor cu operatorii economici autorizați tehnic R.A.R., care poate economisi timp și resurse: CONCILIEREA.
Concret, înainte ca inspectorii R.A.R. să meargă în control și să gestioneze speța (ceea ce necesită mai mult timp), echipele comune R.A.R.- Departamentul Supraveghere Piață(D.S.P.) pot ajuta la medierea rapidă a litigiului dintre petent și reclamat.
Pe site-ul www.rarom.ro, la secțiunea „petiții și reclamații operatori economici” puteți de astăzi opta pentru CONCILIERE. Dacă preferați varianta amiabilă atunci când faceți o reclamație, bifați căsuța „Da, vreau conciliere!” și inspectorii R.A.R. vor acționa în cel mai scurt timp. Ei vor contacta părțile implicate și vor media litigiul, astfel încât să se implementeze cea mai bună soluție de rezolvare a problemei. CONCILIEREA poate fi aplicată pentru orice persoană sau entitate care reclamă la R.A.R. nereguli care privesc activitățile din piața auto ce țin de reparații care sub o formă sau alta au încălcat legea. (D.R.)