Echipa „Dulcinella” a deschis cel de-al doilea magazin din municipiul Vaslui. Și la această inagurare, zeci de persoane au așteptat cu nerăbdare să guste din bunătățile expuse în vitrinele cofetăriei: torturi, prăjituri, biscuiți, plăcinte etc.
Locația noului magazin este situată pe strada Ștefan cel Mare, Bloc 199, scara A, parter. Interesul pentru eveniment a fost la fel de mare precum la deschiderea cofetăriei de pe strada Traian.
Ion Paladi, ambasadorul brandului „Dulcinella”, le-a spus celor prezenți că brandul prepară cele mai bune produse de cofetărie, patiserie și plăcintărie, în mare majoritate rețete proprii, gândite și fabricate 100% artizanal. Toate sunt produse sănătoase, de calitate, produse de post și vegane. Cântărețul de muzică populară a spus celor prezenți că brandul are în România 15 magazine, însă speră ca numărul acestora să crească la 100. Acesta le-a spus vasluienilor că abia așteaptă să le cânte într-un concert în centrul orașului, dar până atunci să se bucure de produsele marca „Dulcinella”, pentru a avea o viață cât mai dulce!
Dulcinella – cea mai mare rețea de ateliere de cofetărie artizanală din R.Moldova, în 2019 trece Prutul și deschide primele 5 magazine la Bacău, Piatra Neamț și Târgu Neamț.
În decembrie 2020, alături de cunoscutul interpret din Basarabia, Ion Paladi, „Dulcinella” bucură comunitatea din România cu încă 5 magazine noi. La Iași, Pașcani, Botoșani și Suceava.
Pe 11 martie 2021, „Dulcinella” a inaugurat un nou magazin în orașul Bârlad, iar pe 18 martie la Huși și 31 martie la Fălticeni, iar pe 8 aprilie cel de-al treilea magazin în orașul Iași.
Dulcinella a creat în cei peste 15 ani de activitate o gamă largă de produse de cofetărie, patiserie și plăcintărie – tradiționale moldovenești și inovatoare, în mare majoritate rețete proprii, gândite și fabricate 100% artizanal.
Brandul „Dulcinella” a fost înființat în anul 2005, în municipiul Chișinău, Republica Moldova. Acesta are ca domeniu principal de activitate fabricarea produselor de cofetărie, ciocolaterie și patiserie, precum și comercializarea acestora prin intermediul propriei rețele de magazine specializate, în număr de 30.







